2018. február 21., szerda

...megérkeztek...

 ...az apró  ara   mellé a picike konyhatündérek...
Sajnos , ahogy már azt sejtettem , csak "váltságdíj" ellenében kaptam meg a csúnya postásbácsiktól (vámos?).
A szingapúri eladó segíteni akart , és ráírta , hogy ajándék , ennek ellenére így jártunk. ...de cukik , még így is megérték a pénzüket :)

Még nem bontottam ki , előbb keresek nekik egy kis konyhai környezetet...
 TAKARA PETITE BLYTHE PBL-28 KITCHEN QUEEN
TAKARA PETITE BLYTHE PBL-27 TEA FOR TWO 

3 megjegyzés:

Boróka írta...

Tündércukik! :-)

Barbidou írta...

Látom, kettőt vettél, hogy meglegyen a komplett étkészlet (csak vicc) :)))
Cukifalatok.

martimez írta...


Igen , azért választottam őket :D
Még volt egy kék hajú sellő , az is nagyon tetszett , meg egy lila , rövid hajú , de nem volt mellettük ilyen cuki kiegészítő , meg féltem , hogy az extrém hajak mindig egy kicsit keményebbek , csúnyábbak... ezért is ...ők jöttek ide hozzám :)