2010. október 25., hétfő

menüett harisnyára...

...nagyon rugalmas , vékony ,leginkább műszálas anyag kell hozzá,bár lehet természetes anyagból is, ha nem fut el nyújtásra.
Ez a fekete minden irányban nyúlós és a szélek még ráncigálásra is épek maradnak, ezért jött az ötlet,na meg egyre hidegebb is van :D
A felső szintén nagyon egyszerűen készült egy turis ,de extra minőségű D&G pólóból, meghagyva annak rugalmas, szegett ,eredeti végét,szinte egy varrás vonallal...
A bugyi nagy rá, mert egy régi típusú testre készült,ezért gombostűztem hátulról a fotózás alatt :)
...teszünk egy próbát,hogy a legszélesebb helyen mennyi anyag kell és a láb alakját követve enyhén megnyújtva megvarrjuk a cuccot.Ameddig csak lehet meghagyjuk a nagyobb darab anyagot,csak a végén vágjuk le 1- mm ráhagyással.Nagyon nem érdemes fércelni sem,mivel úgyis nyújtani kell varrás közben. (ez most hosszirányban is elég nyúlós, ezért egy kicsit rövidebbre terveztem a kanyarodó íveket,térdnél,bokánál)
Nem kell cikkcakkal,de kicsit sűrűbbre állítottam a gépet...
...a combnál előre visszahajtottam egy 5-6 mm-es szakaszt

...készülhet harisnyatartóval,bár ezt a bőrcsíkot a karjára szántam... nem nézne ki rosszul itt sem...talán egy kicsit szado-mazós hangulata lenne :D

...hátulról...
...kézzel is lehet varrni,de géppel szebb lesz
ha van egy kellően rugalmas anyag, egyáltalán nem lehet elrontani és ezt most meg is mutatom:

Találomra varrok egy párhuzamos csövet...és itt látszik, hogy csak a bokánál bő,máshol tuti lenne...
...egy kicsit kanyarítok a varrással...és máris jól simul lent is

...ez meg itt egy papucs-kísérlet : bőr+karton+gumilap...sajnos csak zöld volt itthon ,ezért alkoholos filccel befestve...
Később mutatom.

6 megjegyzés:

Nóra írta...

Nahát, minden tiszteletem ezért az aprólékos munkáért.

Grety Gergaly írta...

Nagyon dögös szerelés!:)

Hegemony77 írta...

Nagyon klassz ruciszett! És az a papucs! Hát fantasztikus vagy!

martimez írta...

Köszi.Örülök,ha tetszett :)

Ramimami írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ. Nekem itt a helyem!!!! Jövök!!!!

martimez írta...

Üdv :)