2018. február 25., vasárnap

...ismeri valaki ?

 Ha tud valaki ezekről az ismeretlen női fejekről információval szolgálni ... köszönném nagyon :)
 Gyönyörű , selymes haja van mind a kettőnek.  Testet is próbálgatunk hozzájuk , és szeretném jobban megismerni őket . Az Ebay-n találtam sok ilyen olcsó , klassz fejet  , kínai  eladóknál.

 ...ez a két kép az Aliról és az Ebay-ról való , itt látszik , hogy lila a szemhéja nem olyan világos , mint az enyémnek , de szerintem ezek egyformák elvileg... ...






2007 Barbie Day2Night Nikki 


...de neki jól láthatóan csillám van a száján , és az összegumizott hajtincs is  jól látszik ( az én fejemnek is lehetett valami a hajában , mert a tökéletesen sima hajban van egy törés.

...vagy még őt láttam hasonlónak , de nem csillámos a szája , és talán sötétebb a haja  mint az enyémé ???


Barbie Fashion Fever Disco Nikki













Ezt a lányt nem is találtam  ( még hasonlót sem )  , rémlik , hogy volt egy ilyen Barbie nevű  , fehér bőrű, hajú  barbie  , baba kiegészítővel és bébivel ... talán  rózsaszín , csíkos pólóban , de lehet , hogy képzelődöm...





Ez a kócoska talált is testet (szintén Alis )...és ő már ismerősen érkezett , így  már csak az AA lány (lent) hiányzik a "2017 Holyday" bandából ...
...DEEEE...

...nem tudom , hogy tetszik-e nekem . Voltatok már így ?Olyan kis nyomi az álla , bár kétségtelen , hogy egyedi ettől , és én azt szeretem :)


Közben véletlenül rátaláltam , őrá gondoltam , persze nincs kreol lány barátnője , csak egy sötét bőrű Nikki ...de a haja hasonlít .


 ...és kiderült , hogy ki hagyta a bébit az én bevásárlókocsimban   ( régebbi bejegyzés )...szegény lányokat ártatlanul megvádoltam , mert ez a gyerek volt benne , nem a boltozós Midge bébije  :)

7 megjegyzés:

Barbidou írta...

Nekem van egy elméletem ezekről a kínai (ebayen, Alin is kapható) fejekről. :)
Mivel tudjuk, mindent Kínában gyártanak, a Mattel is... szóval szerintem "leestek" a gyártószalagról, mint selejt... aztán belefűznek ilyen-olyan színű hajat, és tömegével eladják a fent jelzett helyeken, úgyhogy hiába is keressük, mi lehetett eredetileg.
Persze lehet, hogy nincs igazam.

A kreol fej nagyon hasonlít egy 2004-es Fashion Fever Kayla fejre:
https://2.bp.blogspot.com/-8XIdNF4xagQ/VLXKqiJzmHI/AAAAAAAATEU/TzpFA49Ol-U/s1600/DSCN3709-1.JPG

martimez írta...

Tényleg olyan , mint az a Kayla . Gondoltam én is , hogy valami keverék lehet .
Mondjuk mind a kettőnek szuper haja van , még így is , különb , mint soknak , amiket boltban lehet kapni ...

Bambuc írta...

Itt keresem, de nem találom egyiket sem.

http://kattisdolls.net/facesI/fcKayLea00.htm

Nagyon szépek, Lea az egyik kedvenc arctípusom.

Barbidou írta...

Csak szólok, ha még nincs meg: a játékneten megjelent a babakocsis babysitter Skipper, meg az AA lányka is!

martimez írta...

köszi

Aya w Świecie Lalek írta...

You have beautiful dolls :-) Hugs from Poland :-)

Tristen írta...

Zárójelben írom, nekem a szőke csajszi lakkozott körme tetszik nagyon :D