2018. február 8., csütörtök

az okos lányok ...

 Az Aliexpressen találtam meg ezeket a cuki babákat . Egy tinisorozat szereplői alapján készültek , amit én nem ismerek , de annyit tudok , hogy:
 ...ANNYI... a rózsaszín ködben csillogó hercegnős "fílingnek", a babák lehetnek okosak :)  is ...nem csak szépek ... ha akarnak
Sok baba érdekes , kreatív kiegészítővel kapható , szerintem nagyon jó ötlet .
 Le voltak nagyon akciózva , és nem kértem a dobozát , így még jobb áruk volt , csak sajnos nem volt nagy választék , kettőt azért elcsíptem ...

 Megvannak az eredeti cuccok is , ruha , gördeszka ... de kíváncsi voltam , hogy mutatnak Blythe ruhákban .
Aranyos , igazi tinilány testük van ...talán a nem ízületes még kecsesebb , mint a másik .
...láttam , sokan hibridet készítenek MTM Barbie testtel.








Pont jó az sk. bőrcipő , csizma , amit Blythe-nek csináltam ...



Project Mc2 Experiment with Doll - Camryn's Blueprint Skateboard
 Project Mc2  McKeyla McAlister
Adrienne -nek a filmben igazi mozgó pillangók vannak a ruháján , a derekánál van elhelyezve a cucc , ami vezérli őket ....csak részeket láttam a youtube-on
 Ő meg nagyon tetszik , ha látna ilyet valaki nálunk , sikítson ...






















2 megjegyzés:

Bambuc írta...

Én is szeretem ezeket a babákat, de elég húzós áruk van nálunk, kb. 7000 Ft.

Névtelen írta...

They are really cute! It's the eyes, like Liv or Moxie Teenz, that I like very much :-).