2010. október 20., szerda

Finom gyapjú ruha hirtelen felindulásból

Divatos, kényelmes és szupergyors öltözet a hűvösebb időkre, szabásminta nélkül . Csak egy finom ,vékony pulcsi kell hozzá ...ezt már akkor kigondoltam és megvarrtam,mikor " átoperáltam" egy baba pofit és egy zoknit adtam rá :D
... itt
Aki csodákat köt,azért most ne nézzen ide!!!...jó,Móni?

A másik ,ép ujjára fektetve látszik,mennyire egyszerű kiszabni.A nővéremnek gyűjtögettem gyapjú cuccot a turiban (filcezéshez),de ezt nem volt szívem összemeneszteni,annyira tetszett a színe,finomsága.
A kámzsának való "patent" rész is nagyon inspiráló volt, mikor próbálgattam a babán a pulcsidarabot.
Úgy hajtottam az ujjat,hogy hátul középen legyen az eredeti varrás. (ez a babaruha háta-közepére fog esni ) A babát ráfektetve megsaccoltam hol legyen az baba ruha ujj-varrása (figyelni kell hónalján a kellő bőségre ) , és a teste-vonala. .Először apró cikkcakkal megvarrtam a bejelölt vonalak mentén,csak azután vágtam el az anyagot.Kicsit többet hagytam rá,mint a babaruhánál szoktak ,és textil ragasztóval vékonyan kezelésbe vettem a legszélén,hogy véletlenül se fusson (körömlakk is jó )
Ha ezt kézzel (és fogpiszkálóval )csinálnám , az jó néhány Megasztáros elfoglaltság lenne :D

4 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Hát ez fantasztikus! Most leesett az állam! Nagyszerűen egyszerű az elkészítési mód és nagyon szuperül néz ki a végeredmény! Gratulálok!

Nóra írta...

Oltári csini.

lozsu írta...

Ez pont nekem való, aki nem tudok aki nem tudok varrni :D köszönöm az ötletet, remek :D

Meritre írta...

Nagyon kreatív, egyszerű és nagyszerű. Amint találok egy megfelelő pulóveráldozatot és lesz egy kis időm csinálok én is egy ilyen ruhát :)