2018. február 8., csütörtök

Liu...

 Ez a Paola Reina  (32 cm )lányka nem kifejezetten divatbaba  , és sokáig nem is izgatott ez a kategória.
 Aztán megláttam , hogy ezek a kisgyerekeknek szánt babák is mennyire jól néznek ki .. .
És az orosz oldalakon böngészve találtam rengeteg sztuper  OOAK  példányt , annyira megtetszettek , hogy az egyik legszebbet megkaparintottam .
... először csak varrogatok rá cipőt , ezt -azt ...aztán lehet , hogy én is "átszabom "...már egy üres szemet is rendeltem , de szerintem egyelőre csak a szemöldökét igazítom ki .A szeme szerintem szép , lehet , hogy az marad ( láttam a youtube-on egy szemcserét...hát elég horror )
 ...és az alpaka hajazás is majd csak ...egyszer
 A kötött kabátka zsebekkel cuki . A pamut ruha tépőzáras , de most az egyszer elnézem nekik :)
A cipő is rendben van , de rajta leszek , hogy legyen szebb is neki :)
 ...most csak szagolgatom , finom vanília szaga van.
 A műszálas bugyogónak természetesen  mennie kell !

Nincsenek megjegyzések: