2016. április 12., kedd

szomorú szinesbőrű lányok ...

 Régóta gyűjtögetem ezeket az egzotikus szépségeket , de a testük nagyon nem tetszik ,bíztam benne , hogy ki tudom majd cserélni .Már nem hiszem , hogy valaha is  lesz ilyen klassz  "jógás " test rézbőrű árnyalatban , sajnos maradnak ilyen "homokórák" szegények ,( mert az ízületes fashionistas lányok között sincs ilyen)
 Még az első , marokkói lány teste hasonlít ,  de az arca olyan "sárgarépa " barna ...tehát marad ő is TNT ( Twist N Turn ) testű :(((


- Asha is hevesen tiltakozik , nem adja oda a testét akárkinek :D
A chilei lány meg kárörvendően kineveti  őket ...hát nem szép tőle , egy pár napja  még ő is csúnyácska Shani testű volt   .

3 megjegyzés:

Bambuc írta...

Nagyon szépek a lányaid. Tényleg nagy kár, hogy nem lehet csereberélni a testüket. Én Pocahontas testét szeretném egyszer kicserélni vagy kénytelen leszek megvenni a Disney Store izületes változatot.

Barbidou írta...

Nekem is ez a bánatom, hogy a kreol lányoknak nem találok cseretestet :(
Eredetileg a Made to Move Teresában bíztam, amíg nem láttam élőben, de sajna nem stimmel a bőrszín.

martimez írta...

Szerintem ilyen pirosas-barna testet már nem csinálnak...én már kezdek belenyugodni ...