2016. április 10., vasárnap

Mozgás!

A szkipper arcú Fashion Fever lányok  ikrek , és a Vaterán volt olyan nagy szerencsém hozzájuk , elég sokáig vágyakoztam utánuk, aztán egyszer csak megláttam az ismerős sminket a kosz  és a kóc alatt (pár hónap különbséggel a másikat is  , nem lehetett otthagyni !!! )
(A ruháit egyenként vadásztam hozzá a Zsibvásáron ...a fehéringes szerelést)

Gondoltam az egyik legyen mozgékonyabb és kevésbé tetkós :)
Színben a szöszi baba jöhetett számításba, de ha mellettük van akkor azért látszik , nem ugyanaz az árnyalat...viszont ha a lábakat nézzük , az ikreké a sápadtabb , ezért aztán végképp nem tépelődtem tovább ...






 ...és csere-bere ...
... fogadom,többet vissza nem adom ???
...hát  inkább  nem !!!
... mert már láttam olyat , hogy valakinél megsérült a drága donor test nyaka...és annyi...
Én pirítósütő fölé tartottam egy ideig ( hajukat körbecsavartam papírtörlővel)...majd egy csavarhúzó segítségével  óvatosan bebújtam a fejbe, és kisegítettem a kampós nyakat.
Most szerintem nem látszik olyan nagy különbség a FF lány arcán és nyakán.(a jógás Barbienál feltűnőbb az eltérés )
 ...de sajnos ...így járt :)

A rérde lehet , hogy szebb volt eredetileg , jobban szeretem , ha harisnya  (leggings )takarja , vagy  gatya...  (most nem volt kéznél.)
...de a pontos időt mostantól már  tudni fogja :)



1 megjegyzés:

Eye írta...

Nagyon szépek a lányok, bár nekem a narancssárga szemhéjfesték túlzás. Látom, tarolnak a Made to Move testek. :)