2016. április 23., szombat

szegény lány ...

...jól kiszúrtak vele. Itt nem is annyira feltűnő , mert nem teljesen egyenesen van a feje , de ha megnézitek a szemgödröket , akkor látszik . A haja egyébként csodálatos , lehet , hogy megpróbálom majd átfesteni ...egyszer ... ?!

Még az a szerencse , hogy már ezt a kreol ,kutyabarát Christie-t is testdonornak szántam (már 1-2 éve megvan )    , mert egyébként  a guta ütött volna  meg , hogy mit műveltek a szemeivel  !!!
...teljesen elcsúszott és nagyságra sem egyforma .
...sajnos ez az egyik nagy hátránya az online vásárlásnak.
   Itt olvastam , hogy az Indonéziában gyártott babák sokkal rosszabb minőségűek , mint a többi... hát jelentem , ez Kínában készült...kép is van elég durván elfestett babáról .




***
Nem bírtam magammal , mint általában a hasonló , jólfésült babáknál ( Jógás Asha pl )...és megtettem...
...a kontytalanítás az egyik rossz szokásom . Mivel most kettő volt belőle , nem volt olyan nagy rizikó,   általában kevesebb a hajuk fejtetőn az ilyen babáknak , (talán neki is ,) de még nem vészes ...
... és megkapta a J. L. hasonmás merev testét ...nem vész kárba semmi :)
Szerintem cuki így kibontott hajjal is ez a lány....
...mennyivel combosabbak a picurka Barbie csajok !!!
 ***
Talán még nem írtam , hogy nagyon  tetszenek a Fashion Feverek ruhái és a ruhaszettek , amit sajnos már csak nagyon drágán lehet venni az Ebay-en. Néha találok kínai eladóknál egy -egy  példányt borzalmas ruhákkal kiegészítve , de még így is  jobban megéri .
... szóval gyűjtögetek és majd mutatom. Szerintem ez a zebrás szerelés nagyon jól néz ki a csoki lányokon .

Nincsenek megjegyzések: