2016. április 14., csütörtök

... hibrid lányok

Nem tudtam tovább várni   a nagy akcióra ( ami lehet , hogy már nem is lesz ) , de nem is bánom . Tulajdonképpen egy kicsit kecsesebb is a Fashionistas test , mint a MtoM , jógás lányoké...szóval pont találtam a régi Fashionistas lányok között is donort , akiknek az arca eléggé átlagos volt , nem is nagyon tetszettek .(a hajuk meg csupa ragacs :(((    )
Igaz , hogy bukfencezni  nem tudnak  , de szépek szerintem ...




A spanyol lány :














 ...mexikói szépség :



....egy vörös  fashionistas fruska :


 ...egy cuki pompomlány (Barbie Doll Cheerleader University of Oklahoma  )
...ez a kis aranyos is az egyik kedvencem , (Tori arca van ) , még nem vettem kezelésbe a haját , na pont neki is ragasztós  még talán korpás is (?) , de ilyenkor nem jó megoldás , hogy forró vízben , samponnal , vagy mosogatószerrel megmossuk (na mert én pont ezt tettem ) ... még rosszabb lesz , ugyanis az a sok ragasztó , ami eddig belül volt , az is kioldódik és rátapad a hajra.
Azt olvastam , hogy keményítőt kell rászórni , vagy a mosóport szárazon , töményen rátenni a hajra , aztán leöblíteni ...de még ezeket nem próbáltam.

 ...és ez a  vagány csajszi mégiscsak kapott egy sápadt , mozgékonyabb testet   ( MtM) , pedig olyan sok helyen láttam már ezt a hibridet , hogy eldöntöttem , én nem őt fogom kicserélni ....igen ám , de nem találtam ennyire világos bőrű alanyt , ezért meggondoltam a magam .(mivel már megvolt az ázsiai donor )



2 megjegyzés:

Nőszirom írta...

Csodaszépek ezek a lányok, nekem a Mexikói tetszik a legjobban, nagyon magával ragadó.

martimez írta...

Igen , én is imádom . Szerintem nagyon jól megcsinálták a szemöldökét , és a rúzs szine is szuper.