2014. február 18., kedd

Pink szája...

Itt most még  egy igen morcos Basaak baba néz rátok rezignált tekintettel :

...félkészen  : még olyan kis bamba , de már legalább látszik rajta valami érzelem   :)

 Pink szereti, ha fülig ér a szája...
...ezért faragtam még rajta egy kicsit , szerettem volna   teltebb ajkakat....de még nem érzem mennyire lehet mélyre menni a műanyag pofikájában, ezért inkább leállítottam magam :)
...szeret a tengerparton behunyt szemmel pihenni...
...ezt a boldog mosolyt már nem törli le semmi (senki )  az arcáról ...
...örülni tud mindennek, itt most a Mónitól kapott vidám pólójának :)
...szereti, hogy most már nem süt a nap a szemébe... (mert megcsináltam "bukóra " a szemhéját)
...szereti, ha a szellő összekócolja a haját...vagy lehet , hogy ezt meg inkább nem ?

(legközelebb bevetek egy hajszárítót, kár hogy csak most jutott eszembe!!! :(((   )




Összehasonlítás céljából idetettem a barna copfos csajszit (félkész ruhában ) , egész eddig  azt hittem , ő is mosolyog...de egy kicsit olyan " johnnydeppesen "  néz... nem ?
...úgy látszik  ,ő meg ezt szereti : úgy nézni ,  mint aki egy ellenállhatatlan filmsztárnak képzeli magát ...
                                                                                            :D
Különben meg jól vagyok, lehet , hogy egy kicsit sokszor néztem meg Az "  Amelie csodálatos életét "


                                                                                              :)

Nincsenek megjegyzések: