2014. február 15., szombat

...hajbeültetés...

Gondoltam, hogy ezeknek a Blythe klónoknak nem tökéletes a hajuk , de hajmosás után ...(mosogatószer+ textilöblítő ) már nem is volt olyan tragikus, különösen ennek a szőkének lett  tűrhető , lágy esésű, nem annyira sprőd , mint a többinek.
...de a feje tetején jól látszik, hogy a sorok között is nagy hely kimaradt, meg az oldalválasztéknál is kevés van az egyik felén.
Ezt az eszközt már régebben vettem, illetve nem is akartam én ilyet,  az  egyik babának  kellett néznem egy ritka , rózsaszínes-szőke babahajat, és találtam is , de  ezzel együtt árulták.
 Így hát kipróbáltam  ennél a babánál , (ez egy  Barbi fejre való szőke haj csomag, maradék volt  )
Gondoltam, hogy nem  lesz zavaró , hogy nem az az árnyalat, de ha feltűnőbb lett volna, tettem volna máshová is .
 Szerintem jó lett. Bár ez egészen finom selymes haj, nem látszik nagyon eltérőnek.
 Nem , mintha nem lehetne ugyanezt horgoló tűvel csinálni...
Eredetileg úgy kellett volna, hogy félbehajtva benyomkodni, a következő tincseket  az előző hurkán (belül ) áthúzni....
,,,,mivel itt nem volt elég hosszú a haj ehhez, csomóztam .

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Szerintem nagyon jó lett! Én mindig csomózású csináltam a hajcserét... :)

martimez írta...

köszi.
Ez most gyorsan ment , de egy egész fejet nem lett volna türelmem hajazni :)

Névtelen írta...

Hello csk kérdezném hogy barbi fejet szereetném felujitani.milyen eszközzel álljak neki mi kell hozzá de ha szeretném levenni a fejét. Hogyan csináljam?

martimez írta...

meg kell egy kicsit melegíteni a fejet ,ott ahol a nyakában van az a műanyag kampószerűség ,mert ettől nehéz levenni , de vigyázni kell , hogy ne törjön el ,nem szabad csavarni , mert elszakad az a vékony kis műa. kampó ,csak húzni óvatosan.. .Hajszárítóval vagy kenyérpirító felé tartva , vagy forró vízbe kell dugni a bezacskózott fejet. Beírod a keresőbe ,találsz egy csomó videót róla pl Youtube-on.

martimez írta...

ezt találtam : https://www.youtube.com/watch?v=Of3Uq3nXdeI&ab_channel=AzusaBarbie