2014. február 4., kedd

Licca baba...

 Az eredeti Licca-chan 1967-ben jelent meg..
Licca-chan , teljes neve Licca Kayama ,( Kayama Rika ? ) ,  egy nagyon népszerű öltöztetős baba sorozat  Japánban ugyanolyan kedvelt  , mint a Barbie sorozat  az Egyesült Államokban .
Egy 11 éves , ötödikes kiscsaj...23 cm-es a baba kb (9")
Megvannak a barátai név szerint ...szinte csak az íriszükben (fény pötty ) különböznek, néha jobban mosolyog vagy kacsint, vagy csukott szemmel mosolyog (na ez cuki nagyon )...
...vannak különböző  foglalkozásúak (11 évesen ??? nem rossz  bár a japánoktól minden kitelik )
...vannak  szülei (ők magasabbak  ), és  kedvenc könyvei ( Anne of Green Gables és A Little Princess )....
(Az Annát én is imádom, de csak a filmeket láttam, A kis herceget meg ki nem szereti ? )

Szóval ő volt az első, használtan érkezett ,egy nem túl szép pizsiben, megfodrászkodva...de én imádom a rövid hajú babákat, ez nem zavart.
.Aztán összehasonlítottam a Blythe testével, és láttam ,hogy valami nem stimmel. Egyformának kellene lenni...sokan ki is cserélik a B testet a Liccáéra, mert annak a karja is hajlítható.
Az eladó írta ,hogy régebbi a baba ,és látszik a hátán , hogy japánban gyártották, nem éreztem magam becsapva, mert nekem cuki a feje (a lányaim szerint ronda )...ha licca...ha nem .
Aztán megláttam ezt a babát  (piros kimonóban ), ami egy limitált széria és másfél cm-rel magasabb mint az átlagos L.
A neve :RyuKyu Licca (Takara)

 

...szóval eredeti , japán Licca-(Rika.)..az én babám is .

Aztán vettem pár használt fejet és születtek a kis hibridjeim, akik igen mozgékonyak, ezeket már mutattam...
Pure Neemo testet kaptak.

Már össze tudom mérni a két licca testet !!!
:)
Ez a rózsaszín hajú baba tegnap érkezett, egy halom használt  " kacat" ,(nekem nem annyira az ) között láttam meg tök olcsón , és mivel sokszor átnéztem az eBay-n a kínálatot , ismerős volt. A készletet is feltettem ( lenti kép.), ami 63-65 ezer+Posta..
A baba nem használt , csak már álldigált valahol, a fülbevalón látszik oxidálódott...de azóta is figyelem az eladót, és rakja fel folyamatosan ugyanezt a pucér babát kalappal és duci sárga masnival...

...azt gondoltam, ha ez ilyen dög drága (eredetileg ) , biztosan japán  ...hát nem . Ez is kínai. Talán világosabb a bőre, mint amit tized ennyiért árulnak.
A harmadik baba a képen egy Licca-Blythe hibrid, a negyedik Licca- pure neemo.








4 megjegyzés:

csevi írta...

Annyira édesek! (mi nem tetszik a lányaidnak rajtuk??) Egy nekem is az ölembe pottyanhatna. :)

martimez írta...

Csak a magasabbat nem szeretik, a többivel nincs bajuk. Én sem szerettem ennyire régebben, de most mát nagyon tetszenek.

marcsukaam írta...

Nagyon cukik!

Bambuc írta...

Szia

Nézd meg ezt az oldalt!

http://galeriasavaria.hu/termekek/reszletek/egyeb-regiseg/1007176/JAPAN-KIMONOS-BABA/