2014. február 12., szerda

...még nem tökéletes...de imádom :)

ilyen volt :
ilyen most...

...de még egy kicsit javítgatok rajta . pl a szemgolyót beállítom...
 csak a fotón vettem észre , hogy nem egyforma, de annyi macera után nem csodálom, hogy a szeme sem áll jól )




...a szempillát egy nagyon szűk résbe kellett bedugdosni tűvel, de mivel eleve ragasztós volt a cucc, mindig ki is jött ami már egyszer nagy nehezen bejutott :(((
...ezért most hagytam így de ezt is formára rángatom majd ...

...végre megértettem , hogyan marad csukva a szem,( ennek nagyon örülök , mert már sokszor nézegettem, de nem sikerült Pinknél sem  ) ...egy rugót ki kellett csak vennem , és egy plusz zsinór is kellett ...(
legalább több gyöngyöt tudok ráaggatni :)





7 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon cuki lett, gyönyörű a szája!

Márta írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
martimez írta...

köszi

Bambuc írta...

Nagyon, nagyon jó lett, mint egy igazi kislány! Hihetetlen milyen csodát tettél vele.

martimez írta...

Köszi, örülök, hogy tetszik nektek is .

Unknown írta...

Szerintem nagyon nagyon csinike lett a kislány! Nagyon szuper hogy ilyen csodákra vagy képes a babákkal! Én nem mernék nekiállni az biztos! Gratula! :D

martimez írta...

Örülök, hogy tetszik. Én is sokat gondolkodtam előtte, de ezek nem annyira drágák , mint az eredeti.