2020. február 3., hétfő

tündérkék

Még tavaly  rendeltem az aliról ezeket a kicsit koravén virág-és gyümölcs tündéreket, igazából a testük miatt...ma jöttek meg.
Kellemesen csalódtam ( még így is , hogy tudtam , az eladó megbízható és gyakran vásárolok nála ) , mert nagyon jó minőségű és szépen csomagolt babák érkeztek ...szuper olcsón.
...14 cm-esek.
Eddig nem volt ilyen mágneses lábú babám , klasszul megáll a kis fekete talpon , még egy kis ökölbe szorított kezecske is volt a dobozban.

és a többiek ...
...és  ezekbe a cukiságokba szerettem bele (lent )...már az alin is lehet kapni ,  a pucér , festetlen fejek is elég drágák sajnos , de ilyen testük van nekik is ...szóval egyszer talán lesz ilyen arcocskám ...vagy csinálok ... és akkor jaj a tündéreknek !!!
:D











3 megjegyzés:

Barbidou írta...

Én is szoktam nézegetni őket... Nagyon édesek.

olla123 írta...

Urocze laleczki :-)

عبده العمراوى írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.