2020. február 1., szombat

Sariel bébi

 Eszembe nem jutott volna,hogy vegyek egy ilyen kis durci , 16 cm-s ,  műanyag babát...de ajándékba kaptam , így most van ...nekem ...egy ilyenem.
Szándékosan nem nevezem meg a hölgyet , akivel utazott , mert tudom , hogy nem nagyon mutogatják a hamiskás dolgokat , és amúgy meg nagyon-nagyon kell szégyellnem magam , hogy nem 1-2ezer dollárért vettem, hanem csak 90-ért :((

(egyébként nagyon imádom a "kisbaglyot", néha arra gondolok , jobb lett volna "bőrszínben" venni , de a fehér  olcsóbb volt , meg valami drámaibb megjelenést képzeltem el a kis spiccelős lánynak , akkor meg jobb lesz sápadtan...)


Gondoltam , ha már itt van ez a csöppség  , gyakorolni jó lesz . Egyelőre csak ideiglenesen változtattam  meg , hogy lehet -e természetesebbre festeni ... még a haját is tervezem kicserélni ( lehet kapni kopaszon is , alig néhány dollárért )...egyébként az eladónál 50 dollár volt  egy ilyen baba , (csodálkoznék,ha lenne valaki , akinek megérné )...nem tudom , hogy ez valamivel eredetibb-e azoknál a pucérkáknál  , amiket 2-4 $-ért vesztegetnek ???
Érdekes is lenne , hogy egy 90 $ értékű cucchoz ( bár most már másfélszer drágább , én karácsony előtt vettem , szerinte ez egy kivételes akció volt ) 50 $ ajándékot is ad ...

...de ajándék lónak nem szabadna nézni a fogát...NA DE pont láttam egy ilyen ooak csajszit : FOGGAL !!!




Szép dobozban  láttam több ázsiai boltban , közel 50-ért ...









 Ők a 30 cm-s Sariel nagylányok ...a youtube-on megtaláltam  átalakítva egy-két ilyen lányt ...nagyon szép lett.
(az Ebay-en 10 ezer Ft körül láttam az eredetit )


 ...jó ötletnek tűnt , hogy szeplős legyen ...de le fogom mosni , mert a fotón már nem annyira tetszik.
Egy picit nagyobb lett a szája , de láttam , hogy valaki fogakat is csinált neki ( szóval bátrabban lehet kaparászni , bár nem olyan könnyű , mint pl a Blythe-ot ) ...még én is változtatok rajta.

2 megjegyzés:

olla123 írta...

Ta mała dziewczynka jest naprawdę śliczna! Jej duże oczy, włoski no i artykulacja są super! Dziękuję, że mogłam ją u Ciebie zobaczyć :-)

Barbidou írta...

Én is nézegettem már ezt az apróságot, hogy átalakításra talán jó lenne, 2-3 dollárért nem egy összeg, de még nem jutottam elhatározásra. Egyébként cuki, szerintem a szeplők sem rosszak rajta.