2020. február 6., csütörtök

cipő- ügy 2

 Először azt hittem : KACSALÁB

 ...hát nem néz ki furcsán ?
 Az Alin is így találtam rá...na ennek fele se tréfa , gondoltam ezt jól el sz ...ták :)

Persze eredménytelen volt az oknyomozás , CSAK ezt az egy eredeti cipőt nem találtuk meg  és a képeken is takarásban van leginkább , bár sejteni lehet , hogy   nincs csat , főleg nem ekkora és nem itt , még ha lenne is ...de nincs !!!
V  az egyik legelegánsabban öltözött tagja a bandának ,  látszik , hogy egy kecses vonalú cipője van ...az orránál és fent körben krokodil mintájú  betéttel. Szerintem csini .
 Adhattak volna a babára  akkor inkább egy hasonló Guccit vagy Vuittont , mint a patacipőt viselő társának, rózsaszínben...ehelyett az olcsó hatású otromba helyett.
Persze ettől még tudnék aludni :)
 ... a családom  szerint  viszont nem vagyok normális , hogy napokig ezen kutakodtam.
... de a cipőkészítés a véremben van ( ezzel védekeztem ) a felmenőim között voltak cipőkészítők  :)

 Valami ilyesmi lehet rajta , csak nem fűzős...az is lehet , hogy csak neki készítették el ...és ezért nem találtuk.
 Nem hiszem el , hogy van olyan hülye, aki belülre teszi a csatot a cipőn  !!!-mondogattam

...aztán ezt találtam , ez klasszul néz ki !

1 megjegyzés:

عبده العمراوى írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.