2022. május 4., szerda

...szeretem a kényelmet

...és nem csak cipőkben.
Szeretem ezt a kedves arcú MTM lányt .Az első jógás falkából való ...

Mivel már megvolt a legeslegelső ilyenem , nagy örömmel vettem meg évekkel ezelőtt testdonornak az Aliról ...hát nagyon meglepődtem  , mert  sokkal sötétebb , mint a másik iker tesója. ..de azért őt is kedvelem.




...látszólag sok egyforma fotó van... de mégse.
  ... a lányka  érdeklődve és vidáman "nézelődik " mindenfelé :)

...és nagyon elégedett az új ülőbútorral .

Ma készült ez a puff. Sokáig kerülgettem a papírhengert , már nem is emlékszem mi lehetett rajta , annyira régóta  őriztem ( sajnos sok mással együtt )...az anyagot is régebben vettem , és már akkor elkészítettem fejben valami ilyesmit , aztán ennyi is volt ...évek teltek el.

Most volt mind a két  cucc (na meg a lábak ) jó időben , jó helyen...na ezért lett készen  :)

A teteje egy régi kicsi Ikea cd és vatelin ...a lábakról meg nem is tudom hogy került a házba ...szóval az is régi szerzeményem lehet .




 

Nincsenek megjegyzések: