2022. május 3., kedd

Juan ...

...az ezüst-fekete fiú az újabb "Looks" sorozatból...akit nagyon nem akartam , de már örülök , hogy megvan. 

Szerintem előnyére vált a ruhacsere , talpig "Hegemonyban" szimpatikusabb a kis azték csávó , mint diszkós , feltűnő cuccban , bár a sorozat megkívánja ezt a színkombinációt ...így azért sokkal jóképűbb és barátságosabb...

Bill Greening tervezte ezt a markáns, kisfiúsnak éppen nem nevezhető új pofit...

20 éves , neve : Juan.

Mexikóban él , haja hosszú , fekete , egyenes

      ..... (na ezért sem akartam először őt igazán , mert nőiesnek gondoltam a hosszú , hátul összefogott hajával , na meg az a gatya !!!!  )

Gesztenye szemével nagyon kedves a tekintete , szögletes arca ellenére nyoma sincs  az  agresszív , beképzelt , gőgős  arckifejezésnek , amit pl.  sok FR , Mizi  fiún látok.

Karamella árnyalatú bőre jól néz ki ...azért nekem jobban tetszik , hogy kevesebb látszik a bőréből , és itt  főleg az ízületekre gondolok ...

...és azt is szeretem , hogy egy kicsit nagy rá a ruha , (ami ajándék volt a barátnőmtől , Hegemonytól , és FR méret.)

...így , egy kicsit lazábban férfiasabbnak tűnik.




 

Az eredeti dobozában : 

..és egy kicsit nevetséges surranóban ...
...bár balos-jobbos , de nagyon furcsa a formája (nekem olyan "rumcájszosnak" tűnt  elsőre  , de a nagy vadász csizmája nem ilyen  , rákerestem :)
...ja rég volt , mikor még ilyeneket néztem.


5 megjegyzés:

Barbidou írta...

Hol sikerült megvenni? Mert én még nem láttam nálunk sehol.

Márta írta...

A Kidinn-en néha vásárolok (spanyol) , mert ott hamarabb is vannak , meg olyan is , ami ide se ér ... egy-két hete 25% Mattel akció volt , szállítással kb 10 ezerbe került.
https://www.tradeinn.com/kidinn/en/barbie-looks-doll/138666327/p

Márta írta...

Már az Elvis Barbiet is kinéztem , csak még nincs pénzem :(((

https://www.tradeinn.com/kidinn/en/barbie-signature-collection-music-elvis-presley/138210208/p?queryID=e7da93b30952e5f58017346e1edbaec6&buscador_search

Márta írta...

kb 5€ a szállítás , hamar ideér...már 3-4szer vásároltam itt .

Barbidou írta...

Köszi!