2022. május 26., csütörtök

asztalok ...

A baba  ( Kia Hart Rainbow High  ) pucéron érkezett több hónapja az Aliexpresszről.

 Az eredeti cucca egyébként sem tetszett ,és  mivel  a Blythe ruhák pont illenek rá , így el tudott menni sütizni egyet. 

Az asztal nagyon jól variálható , a fehér és fekete lábhoz lehet választani több asztallapot , szín , méret és anyag szerint.  

Azóta már én is elkészítettem egy saját  kis márvány  "kávéházit"...lent.






Az "márvány" lap papírból van. 


...nehéz szépen kivágni szabályos kört , ezért mikor a diétés italpor tetejében lévő papírkorongokat megláttam , nagyon megörültem ( az élet apró örömei :D  ), már fejben készült is az asztalka.

...mikor összegyűlt 5-6 darab , készen is lett.

A márvány mintás "washitape"( matrica tekercs ) keskeny volt , toldani kellett , arany csíkokkal fedtem el a toldást. (műköröm dísz )
...az arany váza egy parfüm teteje.

 

Nincsenek megjegyzések: