2016. február 13., szombat

próba 1

Kipróbáltam valamit , mielőtt csinálnék egy sk light boxot ...(vagyis egyszer már csináltam , de az nincs kéznél, így most kell egy másik)...szóval  mutatom , hogy mennyire nem vált be  :(((
 Mondhatnám , hogy direkt ilyenre akartam , de nem így van . Az első kép  vakus, és árnyék is van , de sokkal jobban tetszik , mint amin az árny eltűnik , és sajnos sötétebb , sárgább .
Ez "sárgaság" csak a kórosan sápadt ázsiai lánynak  áll jól (lent)

...bár azért így  is nagyon bájos ez a lány :)
Szóval gondoltam , mielőtt sütőpapírozok , kipróbálok egy gyorsabb megoldást, egy műanyagdobozt...három irányból megvilágítva...és nem lett jó, valószínű , hogy a fény nagy része eltéved a műanyagban , remélem a sütőpapír kevesebbet vesz el.
 Azért mutatom a "megsárgult" képeket is ,mert a lányok nagyon igyekeztek :)





Itt az ázsiai lány , szerintem van egy kicsi "szipirtyóság" benne , még nem jöttem rá mi az , de ennél az arcnál van sokkal kedvesebb Lea/Miko/Kayla   baba is  (ez egy kicsit szigorú).Lehet , hogy az a furcsa  benne , hogy  kicsi a szem (és nincs smink ) , ami nem baj , mert így emberibb...de mégis a csoki lány sokkal jobban tetszik nekem.


3 megjegyzés:

csevi írta...

A műanyag dobozzal az a baj hogy átlátszó. Fehér kellett volna. Amúgy épp a múlt hónapba fedeztem fel a meló helyemen, hogy lehet kapni fotó sátrat ami egy 70x70 kockát zár be. Fotós szakboltba kapni. Az ára brutál. Annyi pénzből egy kétszemélyes sátrat is kapok. Viszont én is akarok egy fotó stúdiót létrehozni.
Amúgy egész jók a lányok beállításai. Érvényesülnek a mozgékonyságuk lágysága.

Barb the Evil Genius írta...

It's nice to see where you take your pictures. I am trying to set up something better for my doll photography.

martimez írta...

Nem teljesen átlátszó, hasonló, mint a sütőpapír...ezért próbáltam ki. Igen , nagyon szórakoztató mozgatni őket:)


Barb the Evil Genius...Thanks :)