2016. február 26., péntek

Monster High 17" óriás farkaslány...

 Több árnyalatban elkészült már ez a vidám ,kacér pulcsi , sajnos az alsó ruhadarabokon még csak agyban   dolgozom (a felső test szinte 1/6 méret , alul viszont hasonló az 1/4 -es babákhoz...szóval nem olyan sima ügy)...talán most kötni egyszerűbb rá , mint varrni. Így is három napig hurkolom  ,bár nem egész nap , de akkor is elég macera.
Ez egy lefelé kicsit bővülő fazon , még ilyet nem csináltam. Szerintem neki jól áll ha valahol ráfeszül , valahol eláll a kis cuki, áramvonalas testétől...kár lenne egy "zsák" pulcsival elrontani ezt a kecses megjelenést.
 Majd mutatom a többit is , azok nem  paszteles színek (de most ez a kedvencem...bár  szinte  mindig a legutolsó az :)   )...a barack fonalat  én festettem...szerintem nagyon kellett oda :)
 ...még nem tudom nadrág, vagy szoknya legyen.
...vannak gondok :D
 Egy biztos: a köldöknek "villannia" kell :)
 Megint elfelejtettem mellé tenni egy " kisfarkaslányt "

8 megjegyzés:

Unknown írta...

Hello from Spain: great pics, Keep in touch

csevi írta...

Jó ez a pulcsi. Én még mindig kötöm a kardigánt. vagy már két hete. Jók a nagy MH- rá a Barbie felső méretek, csak rövidek.

Aya w Świecie Lalek írta...

Twoja lalka ma śliczny strój i piękny naszyjnik. Wszystko wygląda bardzo ładnie :))) Pozdrawiam! Uściski!

martimez írta...

köszi-thanks :)

Emma írta...

I loved the skirt with a sweater there and colorful and in particular the colar. good work!

martimez írta...

thanks :)

világbaba írta...

Szeretném, ha elfogadnád tőlem a Liebster díjat! Részletek a blogomon http://drikabarbi.blogspot.hu

martimez írta...

Nagyon köszönöm , "világbaba" ,
...majd csinálom a többit , ha magamhoztértem a jófogásos átverésemből :(