2016. február 8., hétfő

Egy csokor...

 ...kócos kedvenc.
Imádom ezeket a huncut lánykákat...sajnos nálunk  alig lehet kapni , még használtan is .( nagyon úgy néz ki elkezdtem gyűjteni őket :D   )
Azért  van  egy pár a háznál  , ők már jólfésültek, majd jönnek a fotók.
A vörös a nagy kedvenc , és bár az egyik lány ( Tori ) nem igazán tetszik , egy másikból meg már a Vaterán is találtam ,( így ők már hármas ikrek )...nem tudtam kihagyni a licitálást  (  és  így hatan voltak ), mert olcsóbbak voltak a szállítással együtt , mint a hazai példányaim.









1...Pajama Fun Courtney 1999
2...Extreme Green Teen SKIPPER  1997
 1...Teen Skipper All Grown Up   1996
2...  Generation Girl My Room Tori                                                                          

 1-2... Cool Sitter Teen Skipper 1998      
Akár hogyan nézem az ikreket , a második lány arca nekem keskenyebbnek tűnik...nektek nem ?
... pedig ugyanaz a baba , mind a kettő Kínában készült, a második egy kicsit ... fakóbb ...




Eredeti külsővel is megtaláltam őket. Remélem rövid időn belül mutatom a feljavított babákat.

 Sajnos az afro-amerikai változatot még nem sikerült megcsípni...ha valakinek útban lenne ilyen baba , jelentkezzen :)  !!!















2 megjegyzés:

Aya w Świecie Lalek írta...

Bardzo ładne lalki :) Podoba mi się szczególnie lalka z rudymi włosami :) Pozdrawiam ciepło :)

Márta írta...

Thanks ,the red-haired girl is my favorite too.