2022. április 30., szombat

Brooklyn teste...

Először ruhában  fel sem tűnt az  új testalkat , talán a combja furcsa volt , de csak akkor világosodtam meg , mikor Ashával és egy Extra Barbieval ősszehasonlítottam .

Brooklyn arca saját testéhez képest is kicsit sötétebb , de látszik , hogy a test csere nem lenne probléma a sárga MTM lánnyal ...

DEEEEE

...igen hosszú a várólista erre a testre, így mindenképpen marad a popsis-combos új test.

...bár öltöztetni nem lesz egyszerű.

(semmi pajzán dologra nem kell gondolni  )

...néhány lapos lábfejű lány hajlandó volt modellt állni , hogy a különbség jól látszódjon.
Előlről a comb a legfeltűnőbb , na meg az inka lány erősebb , fiúsabb dereka.
Hátulról nincs ordító különbség ( kivéve derék )
Oldalról már jobban kerekedik Brooklyn  popsija , mint a többi lánynak.

És a karja is vastagabb ...a melle viszont kisebb , mint az átlag fashionistas lányoknak.

 ...az inka szépséghez hasonlóan szerényebb a "kosárméret" ...


 

2 megjegyzés:

Barbidou írta...

Ez érdekes. Úgy látszik, a Mattel "stikában" újabb testtípusokat jelentet meg. Bár az feltűnt, hogy a Brooklyn combja vastagabb, de azt gondoltam, talán molett testre rakták és azért.
Gondolkodtam ennek a lánynak a megvételén, de még mindig nem tudom eldönteni, kell-e...

Márta írta...

Én is csak sokadik látásra akartam, de annyira jó , életvidám "aurája" van :)