2022. március 30., szerda

Liberty ...1

Első találkozásom a pamut textilek "királynőjével " szerintem egy  turis  " kaland-túra " volt, akkor még nem is tudtam , milyen híres ez a szövet .

....azért írtam királynőt , mert mindig úgy gondoltam , hogy  a  Liberty " Tana Lawn " név egy tervezőnő neve ...na pont nem , mert egy etióp tórol nevezték el ezt a különleges pamutot , ami olyan , mintha selyem lenne . A csöpp kis darabkákon sokszor nem tudtam eldönteni melyik a színe , annyira finom a szövet , és jó a nyomott festés ...nagyon könnyű vele dolgozni , alig foszlik .

... a turiban  aprómintás , vékony ,  szép anyagokat gyűjtöttem patchworkhoz , babaruhához, ( boltokban itt nem kaptam,) találtam cuki bébi és gyerek cuccot ezzel a márkajezéssel.

(sok férfiinget is láttam  , főleg a TVben , már sok mintát felismerek , annyit nézegettem .

Aztán kerestem a neten , iszonyú  ára van , ezért először picurka maradék csomagot vettem az Etsyn . Már varrtam belőle régebben  babaruhát is , de a legkisebb darabokat most fogom elhasználni  mini patchwork cucchoz , illetve egy 1:6  varrószoba  részlethez.

A vasalással is elszórakoztam egy darabig  .

Imádok kézzel varrni  ( és közben a " Kihívóknak "szurkolok ...Exatlon   ), és ezt a hexagon  mintát is .
...a műanyag sablonokat többször lehet használni , nagyon jól tettem , hogy lett ilyenem :)
...ez még nem is a legkisebb hatszög ,de ehhez is kell egy kis türelem , meg szemüveg , na meg egy ilyen finom textil (azaz jó sok )...meg kéne új bőr az ujjamra , mert sajnos gyűszűben nem tudok varrni . .
...a varrószoba még nincs készen , lassan  belepi a por , mert mindig keresnem kell  valami kelléket , már egy hónapja rakosgatom , szerettem volna megtölteni a kis tároló dobozokat is  .

...vagy néhány  üresen is jó lesz  :)  ?? 


A lányom szerint fel lehet ismerni , olyan , mint az én varrószobám , csak itt nincs rumli ...
ez a párna a legkisebb sablonnal készült . ( az átfestett , piros xxlutz székecskén )

...na de  ilyen többet nem lesz    ...nem hülyültem meg :)


 

2 megjegyzés:

Barb the Evil Genius írta...

I love Liberty fabrics! I don't often see such small prints, though. I'm sure your quilt will look beautiful. Is your inability to use a thimble due to a metal allergy?

Imádom a Liberty szöveteket! De nem gyakran látok ilyen apróbetűket.Biztos vagyok benne, hogy a paplanod gyönyörű lesz. Nem képes gyűszűt használni fémallergia miatt?

martimez írta...

:))

... because of clumsiness.
I’ve tried soft plastic, leather, but I can’t sew with them either.