2022. február 14., hétfő

Paróka...

..."saját-saját " ...mivel én készítettem saját hajból ...ez a lányom szerint egy kicsit bizarr :)

...igen ? 

(már egyszer a vörös hajú lányom tincseivel próbálkoztam , de nagyon erősen rakoncátlankodtak , nem is lett sikeres a kísérlet )

...úgy kezdtem neki , hogy úgysem fog sikerülni ...azért megpróbáltam  . 
...az én kis sz@r , elvélonyodott hajszálaim jobban viselkedtek...ilyen lett.

Az Ebay -en , egy kínai eldótól vettem  pár éve a fejet , egy alpaka parókát már készítettem neki :




 

2 megjegyzés:

Barb the Evil Genius írta...

Her new wig looks cute on her. Blogger has a sidebar app that will let you translate a page. I would like it if you would add it, because I want to be able to read all of your posts!

Az új parókája aranyosnak tűnik rajta. A Bloggernek van egy oldalsávos alkalmazása, amely lehetővé teszi egy oldal lefordítására. Szeretném, ha hozzátennéd, mert szeretném, ha elolvasnád az összes hozzászólásodat!

martimez írta...

Thank you for your interest :)