2020. május 23., szombat

legújabb...

 ...fiúcska a házban.
Nálunk fiú lesz , (nem fiús lány  vagy lányos fiú ) nem cicózunk azzal a csufika parókával ,
 Alig vártam már , hogy itthon is legyenek , már le is mondtam róluk , és tessék , vannak ...aztán meg vártam , hogy gyereknap előtt majd biztosan le is akciózzák ...na de nem.:(
Az Ebay-en már vannak újabb kiadások , és van egy igazán sötét AA bőrű , még egy olyat is szeretnék.
Az igazi hajával is csinálunk valamit , de aparóka biztos nem lesz sokat a fején .Szép világos a bőre , amit nagyon hiányolok a Barbie  családban ...szerintem aranyos és csini fiúgyerek .
 Sajnos a Nikon oda is benéz , ahol már a "papok nem táncolnak" , törölgetnem kéne :(((
 Na ilyen , ha lányos:
... nekem annyira fiú kell , hogy nem jön át , mint leányzó .

3 megjegyzés:

Fricskamacska írta...

Szia! Hol lehet ezeket a babákat kapni, mert én sehol nem találtam :)

martimez írta...

bestmark.hu
játéknet...én innen vettem .

Melitta írta...

De jó! :D Nekem a szőke van meg és nálam is fiú. Ezzel a vastag szemöldökkel én is fiúnak látom mindet. :D
Emagon is van egyébként.