2020. május 22., péntek

ajánlom ...


... ezt a cuki lánykát , Anmiyat.
Első nekifutásra azt gyanítottam , hogy ez egy Paola Reina klón lehet , de  nem írták meg , hogy mekkora a baba(!!!) , ezért nyomozni kezdtem (eddig nem is hallottam ilyen babáról , bár nem annyira gyűjtöm , és nézegetem  a hajas babákat )
Van két 34 cm-es PR babám , mert annyira cukik , és olyan jókat lehet látni  átalakítva, hogy én is terveztem  kipróbálni (szem , smink , haj , ruha csere...) egyszer...
Aztán megtaláltam a kedvenc boltomban ezt a babát ( Játékbolt) 65% akciósan , 1200 Ft-ért (több boltban még van , 3000 alatt )
Kiderítettem , hogy ő valószínűleg egy Antonio Juan  (Emily ?) klón. (33 cm , szerintem , meg inkább csak 30 )

 Egészen véletlenül még a címke és a doboz is majdnem egyforma ...

 Mivel nekem nincs eredeti AJ  babám , csak a PR Liuval tudom összehasonlítani ...
 Nagyon kellemesen csalódtam , mert nem annyira gyenge minőség ,mint  amit az ára sejtet ...
... igaz egy kicsit könnyebb , mint a márkás baba , de az , hogy puhább a fej , nekem pont jól jött  , mert nem kellett melegíteni  , a szem kiszedés , fejezés simán ment .
 ...azért eléggé hasonlítanak , nem csoda , hogy összekevertem  , a szája  viszont  rögtön feltűnt , hogy más, és ez jobban is tetszik.
A szemük sem egyforma , de a AA és a kaukázusi (?) PR babák szeme is ilyen kerek.
 Szerintem , ha valaki szintén szeretne átalakítani  ilyen típusú babát , nagyon megéri , nem jár nagy kockázattal.
Remélem meg tudom mutatni , hogy nem hamarkodtam el ezt a bejelentést  , majd az eredményt megmutatom .



ITT találtam szép OOAK Antonio Juan babát
Ennek a lánykának a bőre is nagyon szép , sajnos ilyen porcelán arcú angyalkát nem fogok tudni csinálni a napbarnított lányból :(((


és ITT nagyon  sok cuki OOAK Paola Reina  lányka van .

3 megjegyzés:

olla123 írta...

Witaj :-)
Jestem mile zaskoczona tą laleczką :-) Jest bardzo ładna i rzeczywiście mocno podobna do Paola Reina. Ciekawa jestem, czy zamienisz im oczy... Liu z niebieskimi oczami będzie wyglądać pięknie!
Pozdrawiam serdecznie :-)

Bambuc írta...

Nagyon cuki baba, nálunk is lehet kapni egy kicsi játékboltban, de egyelőre 3500 Ft. És képzeld valószínűleg ugyanez a gyár készített egy American Girl WellieWishers szőke klónt is, azt is lehet kapni, de 5000 Ft. Még gondolkozom, hgy megvegyem-e, mert biztosan át kell hajazni.

martimez írta...

Nem ismerem őt , de rákerestem , jó drága ez a baba is , szerintem megéri az 5000 , ha aranyos a klón is .