2016. június 27., hétfő

...(új) kócos MS babák...

 Sajnos mire eszembe jutott , hogy szeretem őket  "előtte-utána " megörökíteni , már három lány kezdett "magához térni " , őket már feljavítva mutatom .
Egyébként már örülök is neki  , ha az eladó nem veszi a fáradságot , hogy kipofozza a babát , mert így másnak talán nem annyira csábító  és olcsón meg lehet szerezni őket.
... már a legtöbb esetben  a képről meg tudom ítélni , hogy rendbe lehet-e hozni . Ezeknél is látszik ,  hogy még elég fényes a hajuk , ...nem is volt túl nagy kihívás.
 Belebotlottam pár szerencsés kínálatba az Ebay-n . Volt egy fiú is köztük , akit nem kértem volna egyébként, de egy nagyon szép , egyenes  hajú Madisonnal árulták , így itt van ...
 Az arca se nagyon tetszik , de a teste meg főleg nagyon furcsa (majomszerű ? )...talán majd átfestésre feláldozom.
 Ez a szőke lány nem látszott ki a kócból , de a piros szemüvege  , meg a műanyag "szögek" még ott lógtak ki a fejéből...nem tudom elképzelni , hogy nem zavarta a tulajt...
Ez az ázsiai  lány eredetileg egy drága ajándék szettben van , és szerintem egy kicsit szebb is mint úgy általában a Nolee-k.Nagyon megörültem neki .
Ő a kivételesen egyenes hajú Madison...
...és egy másik ,  nagy bozontos Nolee ...

Egy régebbi "találat" :
(V és Zsibi-Lili )



Nincsenek megjegyzések: