2016. június 14., kedd

...

Még  mindig a   Boutique Sreet lányról... 
Hajmosás után előjöttek a szőke tincsek a Butikos Madison  hajában .  Így már jobban hasonlit az eredeti példányhoz . Próbáltam lágyítani egy kicsit a séróján , szívószál nem volt itthon , fülpiszkálóra tekertem . Legközelebb rögzítőt is teszek rá...most csak vizesen csináltam.
...megint szert tettem  két második példányra .(Nolee , Madison )
Nagyon csábító volt a két szék és egyéb kiegészítők !!!
...na DEEEE  !!!
...mikor észrevettem , hogy az amúgy is  kedvező árat  még  felére csökkentette az angol eladó , már nem volt visszaút ...
... és ülniük csak kell valamin szegény lányoknak   :D
 ...együtt szárítkoznak  a napon .


 ...Madison hullámokkal ...

                                                      ***



Ezt a hírdetést már 1-2 hónapja figyeltem az Ebay-n  , és csodálkoztam , miért nem kell még senkinek , nekem már a  két szék is nagyon megérte volna , de a lábbelik is  jól jöttek .(a szállítás alig volt több , mint nálunk),  a cucc cakk-pakk annyi volt , mint nálunk egy- két pucér , használt MS .  :





Már szárazon és tiszta ruciban barátkozik a két angol lány   ( Shoppingos Nolee , pöttyösen-csíkosan   ,  és egy makulátlan Blig Bling Madison ,    csillámosan )
A betépett  (" PinUp" -lányos ) tekintetű Chelsea a V-ról érkezett már régebben , de csak most lett szalonképes ,...
 Nolee pedig egy Zsibvásáros  ( Lilitől )  Madisonnal trécsel ... róluk később.

...és megtaláltam a fotelt is  eredeti szettben , szerintem nem volt rossz bolt.


3 megjegyzés:

Barbidou írta...

Ismét jó vásárt csaptál :)
Jaj, az a galériás összeállítás az utolsó képek egyikén, az nagyon tuti! :)))

csevi írta...

Hűha! de csini a rózsaszín csíkos ruha. Lehet hogy lekoppintom. (már ha találok hozzá megfelelő anyagot.)

martimez írta...

Nekem is nagyon tetszett a rózsaszín ruha ( a háta nagyon szexi ) , ezért vettem meg 5 ruhát , modjuk elég potya volt így is ... a többi ruha sem rossz , Live babákon találtam meg a zöldet és a pirosat , szóval nem gagyik .
itt :
http://www.ebay.com/itm/301956240947?_trksid=p2060353.m2749.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT