2016. május 28., szombat

My Scene lányok : kicsik ,nagyok

Kezdem sajnos megszeretni őket is .
Az nagyon tetszik , hogy New York bizonyos "területeiről " nevezték el őket . Sajnos az arcokat még mindig  egyformának tartom ...de egyre jobban megszokom a nagy lábakat is . (egyik -másik lábbeli sokkal jobban fest az ő méretükben)... sok klassz csizmájuk van .
 Szerintem érdekesek ezek a babák , én legalábbis még nem láttam ilyeneket. ..persze nem olyan régen még engem sem érdekeltek ,  ezért nekem minden új velük kapcsolatban .

Ezek a kis csitri lányok  gombnyomásra (forgatásra )  nőcivé cseperednek , nagyon izgi .  Van tini "lábuk" , meg csajos is ( így tovább nő a magasság-különbség ), az öltözéküket úgy tervezték , hogy bírják a "nyúlást".És még sminkelni is lehet őket... már akár mehetnek is  cigit venni :D
Ja...és a mellük is ki-  és megnő!!!
 / A legfontosabb meg majdnem kimaradt :)  /



Kénytelen voltam kölcsönvenni pár képet az Etsyről , mert sajátot nem tudok csinálni ( néztem , nagyon drágák ezek a hírtelen felindulásból serdülő lányok ) .
 Itt találtam egy rövid videót a folyamatról .



1 megjegyzés:

Barbidou írta...

Hát ez bizarr, bár mint érdekesség lehet hogy elfogadnék egyet... Volt valami hasonló Skipper is, a karját kellett tekerni ha jól emlékszem, és "megnőtt".