2016. május 5., csütörtök

...barátnőt Poppynak!

Már régóta lesem a Poppy Parker lányokat , hogy ne legyen egyedül a kis kimonós szöszi  , de vadul mennek fel az árak ezeknél a babáknál , már pucéron is nagyon drága./a barna bőrű barátnő  (Darla ) egy kicsit olcsóbb , de ő meg  nem szép :(((  /
Gondoltam "darabokban" szervezem  meg a társasági életét ...  és...  most lett készen a hibrid barátnő.  A szomorú szemű szépség kapott egy vidám pulóvert is  .
A poppy parker fejeket is néztem egy ideig  , aztán megtaláltam sokkal olcsóbban ezt a szépet , és legalább így  jobban különböznek a vonásaik.
... Görögországból vettem ,így a posta sem volt sok.
... ő egy Color Infusion  baba "arc " ( Integrity Toys ) neve :Fan Xi
Azt gondoltam , hogy az ázsiai jógás lány testével  jól fog kinézni , de nagyon elütött ,ezért néznem kellett egy "japán tónusú" testet , (ami egy kicsit szürkésebb , mint a világos bőrű barbie test ). Szerencsére akadt egy kínai eldónál Poppy  test olcsón ...

Ez az eredeti baba , aki egy  kínai sztár , Fan Bing Bing hasonmás , a ruháját   egy régi Bette Davis  film ihlette...




2 megjegyzés:

Barbidou írta...

Igazán különleges baba, és nagyon jól mutat együtt a két Poppy lány.

Hegemony77 írta...

Az a pulóver fantasztikus!