2010. november 10., szerda

újrahasznosítás 3...a köntös

Még mindig van ebből a finom kötött trikó- anyagból, most egy köntös kellett sürgősen a relaxáló csobbanáshoz ...
Minta után készítettem, a neten találtam egy barbie kabát szabásmintát, és az a jó benne, hogy a gallért nem külön kellett rávarrni...bár hátul középen van egy varrás rajta, próbáltam minél kevesebb anyagot ráhagyni, és nem lett csúnya.
Ezt a tiszta műszál (remélem megbocsájtja nekem ) ,hurkolt , áttetsző, rózsás anyagot választottam belülre,vékonysága miatt, (annak ellenére,hogy ez alig nyúlik ), hogy még bélelten is kényelmes legyen .Most is kézzel varrtam, kivéve az övet.
Külön-külön megvarrtam a két "kabátot" az anyagokból, majd egymáshoz varrtam színével összefordítva, kivéve az ujjakat és alul.Ezeket a kifordítás után öltöttem össze.Előtte levasaltam a ráhagyásokat.
Megtűztem kék hímzőfonallal, szerintem elég fiatalos lett.





-pont jó a hőmérséklet :)
...és most forduljatok el!!!

4 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Hát ez a baba luxus körülmények között él! És profi a fotós!

martimez írta...

Van valahol a padláson egy régi zománcozott ,lábas babakád, de nem találtam, pedig akkor lett volna igazán előkelő,nem ezzel a műanyaggal...de ez van:)

Nóra írta...

Csodás kis köntös! Hogy még övtartót is készítettél rá, külön jó pont. :-)

martimez írta...

Köszi:)
...különben nem sokáig lenne meg az öv.