2010. november 23., kedd

...a romantikus momoko

Már nagyon akartam valami romantikus, nőies cuccot készíteni a momokónak, igazi felüdülés volt a két apró ( 11 cm-es ) baba számára varrt ruhadarabok között.
Ezt a szoknyát először plisszírozni akartam, de annyira finom, lágy esésű az anyag, hogy csípőnél ráncoltam , szerintem kecses lett így is.
A pulcsit egy kicsit pacuhábbra terveztem, de már nem bánom, hogy ilyen lett. Extra finom merinó gyapjúból kötöttem, a nyakánál HÚSTŰVEL, ami kb 1 mm vastag. Nekem csak 1.75- ös harisnyakötőtűm van, a többit ezzel készítettem, az ujjaknál van egy kis "csipkés" horgolás...adtam a romantikának :)
A nyakláncot is én készítettem. Ez a kis kereszt eredetileg műköröm dísz.
A Kikben lehet kapni nagyon olcsón, kis fúróval együtt, + még két kis "bigyó" a kereszten kívül .Ehhez a szereléshez szerintem jól néz ki, bár én nem viselek ilyesmit.
Most nézem , ideje időpontot egyeztetni a manikűrössel ...de ha előkerülne az alkoholos filc , amivel" kilakkoztam" a körmét az is egy megoldás :D

4 megjegyzés:

Aniarozella írta...

beauty Momoko, one maja tyle wdzięku i urody. Śliczna spódnica

martimez írta...

Dziękuję

honfiviki írta...

Őrület vagy na! Ezek a holmik?! Kérem, gyönyörűek. A hústűnél eldobtam magam. A nyakláncra meg már az első fotónál felfigyeltem.

Tigrislilijom írta...

Hát nem semmi amit összekötögettél! Képtelen lennék utánad csinálni :-)