2022. január 22., szombat

Fésülködő asztal 1

Az Aliexpress-szen  sokszor bukkan fel számomra érdekes cucc ,  amivel bátran lehet kísérletezni ,  mint ez a Barbie  bútor  szett is , amit nagyon olcsón , 1-2 éve vettem , és egy részét átfestettem...de még nem mutattam  eddig .
...Barbie méretű lánykának kicsit kényelmetlen ...nem is neki szánták eredetileg ...ez   egy kis huncut  koppintása a "TakaraTomy" Licca bútoroknak. (alis bolti fotó )
...1-2 magyar boltban is lehet kapni  a másolatokat, (talán  eMAG ? ),  kb tízszer annyiért , mint az alin ,  30 cm-es babával .
Ezek az Takara Tomy bútorok ...Licca babával .
Mostanában ezt a kritályos-kék változatot láttam az ebay-en...(ez is eredeti.)
Halvány rózsaszín lett az én változatom ...



 

2 megjegyzés:

Barbidou írta...

Az ovális tükör és a próbababa nekem is megvan (mármint valószínűleg a másolatok). Kár hogy nem nagyobbak egy kicsit ezek a bútorok, de így is jobban néznek ki, mint a legtöbb Barbie cucc.

Barb the Evil Genius írta...

Thank you for this post! It is nice to see this furniture, because I have looked at it often, but the scale is hard to tell from pictures.