2021. december 15., szerda

...ez óriási !

Rainbow High Big Doll - Amaya

nagyon cuki , de nem gondoltam , hogy "élőben"ekkora a lány (61 cm)...a ruhái tetszettek meg azonnal , ahogy megláttam , gondoltam jó lesz másik 1/3.as babára  is ...na de nem , teljesen más arányai vannak ...(valahogy ez nyilvánvaló  is) de rábeszéltem magam , hogy ez kell nekem ...tetszik is , gyönyörűen van elkészítve minden kiegészítő és ruhadarab ...

A feje hatalmas ,  sajnos nincs ekkora parókám (csinálnom kéne ).
 Teljes átalakítást terveztem , de egyelőre nincs ötletem pl a szemére sem , pedig azt is szívesen kicserélném egy igazibbra.



...az már biztos , hogy manikűröst váltani kell , nem végzett precíz munkát (de ez csak a képen ilyen feltűnő )










 

2 megjegyzés:

Barbidou írta...

Tényleg óriási. Nem is gondoltam volna, hogy 61 cm. Ha jól sejtem, itt nálunk nem is lehet kapni, legalábbis én még nem láttam.

Márta írta...

Játékraj , Alza ...ezeknél láttam eddig.