2021. április 27., kedd

új lányok

 Ruhás képet a netről kölcsönzök , mert annyira meglepődtem a latinos lány alkatán , hogy a többiről is lecibáltam a ruhát. Barbaránál (Dolldorama)  is csak most fedeztem fel , hogy bemutatta ezt a komoly arcú , kreol szépséget. Nekem sincs még ilyen alkatú babám , talán  a " celeb " hasonmás lányoknál már volt ilyen , de nekem nem volt hozzájuk szerencsém...

A pici , vörös hajú egy régebbi széria : Kitty Cute #47

Csak az összehasonlításhoz került elő.

... az újabbak :  1. a csíkos ruhás ,fiús testalkatú ,komoly lány.(indián ősökkel ? )

Ezzel az arcformával sem találkoztam eddig ... menő, nagyon tetszik az orra.

A testét talán majd én is kicserélem , ...vagy , ha ez nem lesz többször , akkor  inkább megtartom.

A homok titkaiból Ruth-Rachel jutott eszembe róla , bár az sokkal csúnyább nő , de a testalkata ilyen .




2...a kis naiv platina szőke , bájos mosollyal...
3...a cuki...
4...a dögös...
...és az indián ...?








Nincsenek megjegyzések: