2021. április 11., vasárnap

Re-ment...

 ...1998  óta készítenek Tokióban miniatűr , összegyűjthető cukiságokat , nagyon részletes műanyag ételeket , bútorokat , mese-és állatfigurákat.

A próbababáknak nem tudok ellenállni sajnos , így vettem egy -két elemet a szettből , sajnos a varrógépet eddig még nem láttam külön a boltban ...csak az egész szettben . ..így az még nincs meg .

Sanrio Re-ment Miniatures My Melody Secret Dress-up Room : 

Esetleg valakit érdekel "élőben" itt lehet látni , ahogy egy kislány nagy örömmel kicsomagol éppen:

https://www.youtube.com/watch?v=5qwqnmULBFo&ab_channel=70cleam

Egyelőre csak 3 van meg :



1/6 méretű próbababa mellett :
A tükör és a ruhaállvány szerencsére akciós volt , és pont illik ide (Sylvanian families)



3 megjegyzés:

Melitta írta...

Azta, de jók ezek! Mindig látok itt valami újdonságot. :) (Már másoknál is láttam ezeket a mini dolgokat, csak nem tudtam, hogy mik ezek.)

martimez írta...

Van még sok ilyenem , meg 1/6 méretű Toffy konyhagépek , majd azokat is mutatom .
Van sok apró bisz-basz is ehhez , azokat most nem raktam a képekre , de minden fiók működik...nagyon klassz.

Barb the Evil Genius írta...

I bought set number 3 for my Cu-Poche dolls, but I like set number 4 too.