2017. november 20., hétfő

Teresa...fej


Ma érkezett egy új "arc" a házhoz ...     ("mermaid " fazonú )

Nekem elsőre Louboutin  ( 2009) arcúnak tűnt , de most kiderítettem , hogy van különbség köztük , keskenyebb ez a mermaid (2011 ) arc ,  a szája is más , és a bevésett évszámból is lehet tudni , hogy melyik forma .



Egy kicsit aggódtam , mert a haja nem volt annyira bizalomgerjesztő a képen , és nem hasonlított az eredeti leányzóhoz, aki nagyon csini    pirosban és karácsonyfadíszben ...
...de tetszik , amit kaptam.

...2017 Holiday Barbie Collector





Próbáltam egy kicsit ráncba szedni a fürtöket , még nem mostam meg , gondolkodom , hogy kisimítsam-e vagy ne ...így talán egy kicsit hétköznapibb nőci , de az nem is baj.






3 megjegyzés:

olla123 írta...

Dziewczyna jest piękna i też chętnie bym widziała ją u siebie w domu :-)
Pozdrawiam serdecznie!

Bambuc írta...

Nagyon különleges arca van.

Márta írta...

Thanks :)


Bambuc : nekem is azért tetszett meg nagyon ,mert nem az a szokványos bűbáj , már inkább nő .