2017. november 15., szerda

Érdekel valakit ?

...vagy inkább  ne is érdekeljen senkit !!!
 Bővebben a megjegyzéseknél  :)
( Köszi Barbara ,)


https://www.mall.hu/barbie/mattel-barbie-koennyed-ruhaban-the-look-metallic












Én rá várok , ha látja valaki , jelezze nekem !!!



 A szőke itt kapható ...  https://www.alza.hu/jatekok/mattel-barbie-baba-szoke-zenesz-d5100474.htm

**************





 És ha az újabb MTM Barbie-kal találkoztok...írjatok!!! ( kár hogy mind hasonló , de talán később lesznek  barátnőik  is.





Cuki ez a  muzsikus lány  , de ne tévesszen meg senkit a hosszú ruha...a lábai merevek.
Véletlenül láttam meg , hogy reklamáltak az Amazonon emiatt  ...de nem is MTM-ként árulják...és azt hiszem csak Ázsiában , először én is az Aliexpressen láttam meg .
( ne futkározzon  , csak zenéljen  :)  )



4 megjegyzés:

Barbidou írta...

Az elsőt én is láttam, de isteni szerencse, hogy nem rendeltem meg!

A mall.hu-ról senki se rendeljen mostanában, aki jót akar magának. A NAV milliárdos áfacsalásért zárolta a számlájukat, nem szállítják ki a megrendeléseket, a vevők meg reklamálhatnak a pénzük miatt. Tele vannak velük a hírek.

A többieket már én is várom. Állítólag molett MTM babák is lesznek, de nem tudom, hogy ez igaz-e.

martimez írta...

Jujjj ...de jó hogy szólsz , köszi .

Láttam én is egy képet egy AA utcai táncos MTM babáról , azt hiszem , volt egy kis plusz rajta :)

Bambuc írta...

A néger zenész lány már fent van a mall.hu oldalán, dehát, inkább ne rendelj tőlük...

martimez írta...

köszi.
Azt már észrevettem , de nem is kapható ...meg nem is merek most már onnan rendelni.