2017. június 14., szerda

Pólók 4...

 Új pólók , és majdnem új lányok ... dundik...
Különböző hosszúságú és bőségű pólók , na meg stílusban is mások...melyik a legelőnyösebb ?
Az anyag elég nyúlós ,  " lycrás"   pamut, kis nőcis képek vannak rajta , kb mint ahogy itt is látszik...
 Varrtam egy gatyót is hozzá , vékony sztreccses anyagból.
... egy Momokó mintát nagyítottam fel , talán  nem is lett tökéletes ,  de szerintem vékonyítja , ha nem követi szorosan  a láb vonalát a nadrág és FEKETE ...na persze :D
Azt nem tudom , használ-e valamit , ha a póló nem passzos...és a fekete csík a vállnál ...?

 Modell 1 :

 Ezt a bálnás  (nem célzásnak :)  ) pólót egy Dal mintát felnagyítva ,  Blythe babára varrtam , de annyira jól sikerült a nagyítás , hogy a válláról leesett...
...így megkapta egy dundi lány.Ezt is papírral együtt szegtem be ,  mint az elsőt, bár ez nem nyúlt annyira.
 Egy kicsit passzos a csípőn , de a válla direkt előnyös lett így , és a csíkos rész eltereli a figyelmet a legkerekebb területről...




Modell 2:

...és ez a CSUFIKA lány kapott egy régebbi , sportos felsőt ,  ( a számot ezüst fóliával és sablonnal készítettem évekkel ezelőtt.)
Ez a csípő felett ér véget , de mivel fekete a passzé  , karcsúsítja , vagy nem ?

Ezen a babán sokat gondolkodtam ...kell-e nekem , mert a gumi haja nem tetszett .
...aztán addig nézegettem , hogy már hiányozna , ha nem lenne :)
A száját szerintem le fogom mosni , mert az nagyon "pojácás".












Modell 3:

4 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon jók lettek a ruhák! Ügyes vagy a szabásminta készítéssel! Hidd el, nekem sem lett elsőre tökéletes a nagyítás!

Márta írta...

Köszi :)

Most jövök tőled ...eszméletlen amit művelsz , nem sokan csinálják utánad ...nem is arra hajtok :)

olla123 írta...

Dziewczyny są śliczne i mają wspaniałe ubranka!
Pozdrawiam serdecznie!

Tristen írta...

Jobbnál jobbak! Nekem a bálnás kifejezetten tetszik! Ezek a dundi lányok is, deee van egy dundi néger énekesnő, na ő nálam most a favorit :) Tettem fel képet róla :) Akkora lába van, semmi babacipő nem jó neki, az biztos :)