2017. június 13., kedd

Póló 2 +sztori

Rendeltem 10 db Transzfer fóliát az Ebay-n .
...hát ezt kaptam feltekerve ...egy szimpla zacsiban...nem is tudom , mit képzelt az eladó  (Kínában)?!!!
Ja , és 1 darabot küldött!!!
Reklamáltam , azóta is küldi ( 2-3 hónapja ? )
                                       xxx
Az én nyomtatóm , ha olyan kedve van , a sima papírlapot is begyűri , vagy nem hajlandó tenni a dolgát ...körül kell udvarolni , sajnos .
 Akár ki is dobhatnám a kukába ezt a gyűrött  sz*rt
...mert még csak ki sem vasalhatom:(((

Így kezdődött ennek a karibi hangulatú pólócskának a története :D
Szilikon nyomdával ,  (rózsaszínnel ) bélyegzőztem a transzferfólia  nyomtatandó felére egy papagájt , aztán alkoholos filccel kiszíneztem , (de sima filc is jó lenne , mert a tintasugaras nyomtató tintája is vizes cucc) épp csak hozzáértem , nem kapirgáltam , nehogy megsérüljön a filmréteg.
Közvetlenül a pólóanyagra is bélyegezhetnék , de a színezés már kifutna a vonalon...
...kivágtam...vasaltam ...
Applikáltam virágot csipkéből...
Rózsaarany maszatokat  tettem még rá textilragasztó és aranyfüstfólia segítségével.
...és persze megvarrtam .

 A kritikus helyeken papírral együtt varrtam , így a széléhez közel be tudtam szegni a rugalmas anyagot.






 Fotózás közben volt egy olyan érzésem , hogy ezt a lányt már láttam
...   valahol    :D


 ...még szerencse , hogy pont volt egy csini kobak is  kéznél ...
így készült pár "workos" kép a kedvenc MTM lánnyal.



Nincsenek megjegyzések: