2016. március 12., szombat

Pulcsi kiviben... hidegben...

Már nagyon nem akartam nézegetni az előző bejegyzést...:(((


Ezzel a pulóverrel ma reggel végeztem , na ez most igazán sokáig tartott , végig nagyon kellett figyelnem... Úgy saccoltam jó bő lesz az FR lányokra , de nem lett lezser ...épp hogy nem passzos :(
Szép ez a csajszi (először nem volt épp a kedvencem , de nem lehetett válogatni !!!  ) , azt hiszem  ő Vanessa Perrin , de nem biztos mert nem ismerem annyira a fashion Royalty lányok neveit...na nem mintha annyi lenne már itthon belőlük...
 Eredetileg is szafaris cucca volt , de én pucéron jutottam hozzá egy kedves , megbízható  Zsibvásáros eladótól már régebben...

 Ezt az övet  régebben készítettem , terveztem még más színben is ilyet ,( miután hozzájutottam maradék bőrökhöz, és egy kínai övdísz-lánchoz) )de eltűnt a kezdeti lelkesedés és lendület...mint általában .
Pont jól mutatnak együtt...
... nekem tetszik... "kishelyes" :D  ...lett.


4 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Következő életemben Nálad szeretnék doll lenni! Gyönyörű a pulóver!

martimez írta...

KÖszi Móni :)
" Bagolydoll mondja verébdollnak , hogy ..." :D

Aya w Świecie Lalek írta...

Bardzo mi się podoba pasek przy spodniach tej lalki! Piękny strój! :)

Márta írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.