2013. szeptember 13., péntek

Militarys nyomtatott anyag

Nem könnyű ilyen pici terepmintát találni  anyaggyártás céljából , le kellett kicsinyíteni és összerakni.a mintát, de ezt a lányom csinálta
....először nadrágot terveztem belőle, de annyira jó a szoknya a zombilányon, hogy kitaláltam , szoknya lesz csipkés alsószoknyával ...valamiért pont az egyiptomi csaj lett a modell,( pedig ez is februári fotózás) ,és már csak a képen vettem észre, hogy mivel kötöttem meg derékban :pont egy egészséget hirdető szalaggal ( Vichy reklám bigyó )
a sisak valami meglepetés-csoki műanyag tojása + lyukasztott levelek a műsorújságból, meg tüll.
 és már meg is van a bűnös...
...jól áll neki a ez a szín...
...de még csak fejben fejeztem be :)...a gombostűkig jutottam el

3 megjegyzés:

csevi írta...

Nagyon harcias a lány. A gépfegyver még is honnan??

martimez írta...

Régebben a fiús lányomnak készítettem egy Lara Croftot Myscene B-ből, akkor vettem egy bóvli készletet ...onnan .
... még a másikon blogoltam, akkor nagyon tetszett, ma már jobbat csinálnék :)

Hegemony77 írta...

Tényleg jól áll neki ez a szín! Csinos!