2013. szeptember 18., szerda

" Dreamhouse" Fashionistasok









6 megjegyzés:

Tristen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Tristen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Tristen írta...

Na harmadszorra már csak átmegy...csak annyit akartam hozzáfűzni, hogy a fiúúúút kihagytad :)))Amúgy érdekesek ezek az új lányok, milyen más az arcuk, mint egy átlag barbie.

martimez írta...

A fiúbaba nem izgat annyira...lányból is van több ebből a történetből, olyan is ami nem ízületes...vagy aminek csak a karja mozog.

világbaba írta...

Nekem nagyon tetszik az új Midge baba! (Már találtam is Fashion Fever babákat a vaterán 2009-es kiadásúakat. Sajnos linket nem tudok küldeni, de az eladó neve : adrilka, a termék neve: Barbie baba, barna hajú, Barbie baba, szőke hajú. Mind a két baba 2500ft fix árban. A saját ruhájukban vannak.)

Fricskamacska írta...

Nekem csak Raqulle hasfájós grimasza nem tetszik. Oké, hogy a mesében is többször vág ehhez hasonló fejet, de valahogy "nem jön át". A többiek is csak érdeklődés szintjén, mert ha jól láttam, ők nem festett szeműek :)