2011. január 20., csütörtök

...próbababa próba...első

Már régóta izgatja a fantáziámat ez a dolog...főleg, hogy ez a műanyag sem az enyém, csak kölcsönben van nálam (és egyébként a "múzsa testű", fittebb Barbie-kra is túl nagy lenne az erre szabott ruci )

Mandarina karcsú, törékeny testére meg csak "ökörárán " tudnék ilyesmit szerezni, így végre nekiláttam.
Szerintem már 1 éve is itt állhatott a kamrámban egy jó nagy adag fehér agyag, ezért elég kemény volt, de még alakítható, szerencsére.


A talpat már nehezebben tudtam díszítgetni, ide már puhább agyag kellett volna, hogy a szilikon nyomdával szép mintát domborítsak belé...
...azért a modell is elégedett az első kísérlettel...
Száradás , égetés után valamennyit veszít majd a méretéből, de mázzal meg nagyobb lesz...remélem jó lesz a végeredmény :)

9 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Húúú, megint csak ezt tudom mondani: FANTASZTIKUS VAGY!!! Hihetetlenül szuper!!!

Zsófi írta...

Lehet, hogy szentségtörés, de gipsz-öntőformát is készíthetsz a maradék agyagból.
Kiégetve még csokit is lehetne bele önteni, marcipánruhás csokibabáknak. :-D

martimez írta...

Köszi Móni...még nincs készen :)


Zsófi:...agyaggal nem tudom levenni a negatívot, még a friss is kemény hozzá, ócska babával próbáltam. A Momokot nem akarom gipszbe pakolni,meg le is kéne vágni kezét lábát...?
NEM akarom :D

En írta...

Milyen jó megoldás, nagyon ügyes vagy! :)
Én nyáron saját méretre csináltam próbababát, de sajnos az a módszer szerintem nem lenne alkalmas baba méretre.

martimez írta...

Köszi

Kathy írta...

Nahat! Csak amulok es bamulok ki a fejembol! Meg ilyet sem lattam, probababa a babanak! Fantasztikusan ugyes vagy! :)))))))

martimez írta...

Köszi.
Örülök, hogy neked , szakértőnek is tetszik...elvégre te mindennap használod :)

martimez írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Nóra írta...

Benézel hozzám, lenne ott számodra valami. :-)
http://fuszeres-szinek.blogspot.com/2011/01/liebster-blog.html