2011. január 8., szombat

Csomag...

Katától kaptam ezt a csomagot.A csodás tört fehér csipke ajándékáról sajnos már nem kell álmodozni, mert másnak kedvezett a szerencse, de nincs okom szomorkodni, mert küldött nekem sok nagyestélyire valót.
A lányok mindjárt magukra rángatták , annyira örültek.
Így legalább jobban látszik, milyen pompás kelmék érkeztek ...Vera Wang leányzója kapta föl a vajszínű csipkét, már más nem is felel meg neki :D
Valahonnan egy menyasszonyi csokor is előkerült, attól tartok dobálózás is lesz ...


Ők ketten meg csak nevetnek a többi csajon, még viccből sem törik magukat ?!


Silkstone őlédisége nem nagyon találja viccesnek, és nem is akar együtt bulizni a modell lányokkal, akik nagyon szívesen elmarnák azt a csokrot.A pávamintás kis felsőjével azért nagyon elégedett, szinte páváskodik...
Ni már! Azt a kalapot meg a Yoko Saito hóemberemről szedték le!
...kerge lányok !
Lendítés, dobás,kapás...
A párductestű lány keze volt a csokor útjában...bár ez csak játék...
...én neki drukkoltam, mert a családomban senki nem szereti, csak én látom bájosnak, bár régebben nekem sem volt szimpatikus.Most már tetszik.

3 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Fantasztikus! Még hozzá sem láttál a varrásnak, mégis csodásak az anyag-tekervények a babákon! Szuper vagy, mint mindig!!!

Kathy írta...

Ezek a lanyok mar is nagyon csinosak!
Kivancsian varom a csodakat! :))

martimez írta...

...köszi, Móni.
És Kata neked is nagyon köszönöm, hogy ilyen választékosan fel tudom majd öltöztetni a babákat.