2021. április 28., szerda

BArbie ruhák 1


Nem igazán kedvelem a festett ruhás babákat.

A két kreol lánynak az arca tetszett meg nagyon , a szöszinek a kádja (fürdőszobás Barbie ) és gondoltam , majd  később fürgébb testet kapnak.

 ...a szöszi fodrásznál is járt...ne legyen már annyira uncsi .

Ha szép rucit kapnak , már sokkal jobban néznek ki , és  amúgy nem strandolhatnak örökké, kaptak néhány készen vett ruhát , amit  szeretek.

A pulcsis lány egy MTM hibrid... az ananászos szoknya nagyon tetszik , de most itt  a lábak miatt vannak együtt a képen a csajok . Sokszor jobban néz ki a merev láb , pl miniszoknyában , de vagy mozog ...vagy szép...
 

...a kockás ing az aliról van , és talán nem is Barbie ruha eredetileg , de ez is a kedvencem , a farmerszoknya egy régebbi darab , nem tudom kié lehet , a pulcsi sk , a méhecske-bross  körömékszer az aliról , az öv és a csizmák:Momoko...
...szépek ezek a barna csajok ... 

...ezek viszonylag új Barbie ruhaszettek , amikor vettem , nálunk még nem voltak  ,de  jobban is  jártam így , hogy az aliról vettem akciósan .

...a fehér sort  is az aliról van , szerintem jobb a felsőhöz , mint a virágos bugyogó ...( lány a fürdőszobából)
...a "babás" kockás ruha is szuper ,  a karatés lánynak áll legjobban.

...ez a másik ruhaszett is nagyon népszerű , sok Fashion Royaltys képen láttam a neten  , itt most egy sápadt hibrid   (FR fej +  alis Mizi test ) viseli az elegáns nyári ruhát , a sportos , fürdőrucis barna csaj Hegemony pólót visel és puma cipőt.
...és egy nagy kedvencem ez a kis koktélruci (?)
...igaz nem átlagos barbieruha , de egy átlagos szőkén is nagyon menő...régebben nem kedveltem a szösziket (na meg szinte csak olyanok voltak ) de a mostaniak nagyon cukik...


Még jönnek Barbie cuccok , amiket nagyon szeretek , most , hogy szereztem egy jó hátteret  a képekhez...megjött a kedvem a fotózáshoz, talán érdekel valakit , de ha nem , akkor is mutatok még😉

Nincsenek megjegyzések: