2020. december 15., kedd

Extra Barbie ...a lány a kutyával...

Színesek és feltünőek ezek a vidám csajok ... bevallom leginkább a szőke lány arca tetszett , meg a szinesbőrű lányé... 

...nem hittem volna , de pont azt szeretem  bennük , hogy nem hétköznapiak.

Megfogadtam: nem kell több dundi lány ...

                       ...irizáló papír ruha...főleg nem

                        ... irizáló hajszálak...utálom

                        ...természetellenes  és KÉT színű haj ...eddig sikerült elkerülnöm

                        ...hosszú, nehezen kezelhető haj... na ,lehet rajta segíteni 

... ezeket nagyon nem szeretem . Mégis mikor először megláttam ezt a lánykát felkeltette az érdeklődésemet. Nézelődtem , pucéron már türhető áron megtaláltam néhány Ebay eladónál , de reménykedem mindig , hogy nálunk is lesz ...sajnos eddig  nem láttam sehol.

Véletlenül akadtam rá egy európai boltban , de csak a dundi volt . Le is volt árazva , így lecsaptam rá. 



A színjátszós szálakat lehet , hogy kiszedem , azok úgyis csak kibolyhosodnának...
...a zizegős papír fodrokat is lecseréljük majd  ,  bár akkor talán  nem lesz annyira menő ...
...a kutyus maradhat menő...

 

Nincsenek megjegyzések: