2020. november 8., vasárnap

MTM...tömegjelenet

...azaz egy csajos party...

Megérkezett a piros műbőr ,amit eredetileg konyhai padlóburkolatnak szántam ...
...és pont nagy rakodás közben voltam , nagyon nehezen tudom eldönteni , ki maradjon , ki pihenjen egy dobozban ...ám olyan  áldatlan állapotok voltak ,( szerte-szana az én babáim mindenütt a lakásban ), hogy már én is beláttam , valamit csinálnom kell .

Ők egyelőre nem dobozban végezték , sajnos többen nem fértek fel egy kis komód tetejére. 

...és hát látszik , vagy nem ... (a lányomnak nem jött át , el kellett magyaráznom    😞  )
... a barátnők megvitatják , mit vegyen fel a bugyis lány...szóval a nagy pakolászásnak  ez lett a vége...az egyik 😃




...és annak ellenére , hogy már nem férek a babáktól , alig várom , mikor lesz már új MTM Barbie lány... na az olimpiai lányok sajnos nem voltak igazi MTM-ek , pedig az gondolná az ember , ha valaki , akkor egy olimpikon legyen igazán rugalmas ...nem ???

 

2 megjegyzés:

olla123 írta...

Też uważam, że sportowcy powinni mieć ciałka MTM! No, bo jak nie oni, to kto?
Kapitalne zdjęcia, lubię, kiedy na fotografiach jest dużo lalek :)))
Pozdrawiam serdecznie :-)

martimez írta...

Yesssssss!...and Thanks :)